Jak działa usługa SMS „Potwierdź transakcję”

Jeśli na Twoim rachunku zidentyfikujemy jakąkolwiek transakcję, która może świadczyć o nieautoryzowanym użyciu, zaraz po jej dokonaniu otrzymasz od nas SMS z zapytaniem, czy transakcja została zrealizowana przez Ciebie. SMS zostanie wysłany wyłącznie z numeru: +48 607 521 371.

Jeśli transakcja została wykonana przez Ciebie, odpowiedz na SMS wysyłając 1.

Jeśli transakcja nie została wykonana przez Ciebie, odpowiedz na SMS wpisując 2. Twoja karta zostanie natychmiast zablokowana, a my skontaktujemy się z Tobą i powiemy, co robić dalej.



Ważne! W SMSie poza odpowiedzią typu „1” bądź „2” nie prosimy ani nie wymagamy podania żadnych Twoich danych, czy informacji o posiadanej karcie. SMS zwrotny wiąże się z opłatą zgodną z taryfą operatora, z usług którego korzystasz.



Dowiedz się więcej tutaj na temat tego, jak Citi Handlowy chroni Ciebie i Twoje środki.

Informujemy, że strony Banku Handlowego w Warszawie S.A. wykorzystują pliki cookies do poprawnego działania serwisu Citibank Online, zbierania danych behawioralnych umożliwiających optymalizację stron oraz w celach marketingowych. Jeśli nie chcesz instalować tych plików, przejdź do ustawień swojej przeglądarki. Kliknij tutaj aby dowiedzieć się więcej.