
z Autoryzacją Mobilną
Płać kartą kredytową lub debetową i zatwierdzaj transakcje w aplikacji.
Nie musisz już przepisywać kodu z SMS, wystarczy kliknąć w powiadomienie Push, wpisać swój Citi Mobile Token PIN i gotowe.
- Aby skorzystać z Autoryzacji Mobilnej, włącz aplikację Citi Mobile® (nie musisz się logować) i sprawdź, czy Twój telefon nie jest w trybie oszczędzania baterii.
- Robiąc zakupy w internecie, wybierz Płatność kartą. Podaj szczegóły Twojej karty i przejdź dalej. Pojawi się okno z prośbą o potwierdzenie transakcji.
- Na ekranie telefonu otrzymasz powiadomienie z aplikacji Citi Mobile® ze szczegółami transakcji. Kliknij w to powiadomienie.
- Aplikacja poprosi Cię o wpisanie Twojego 6-cyfrowego kodu Citi Mobile Token PIN.
- Sprawdź szczegóły transakcji, wpisz kod Citi Mobile Token PIN, a następnie wróć do ekranu płatności i kliknij „Dalej”.
- Wygodnie autoryzujesz transakcję – nie musisz przepisywać kodu z SMS, wystarczy kliknąć w powiadomienie Push i wpisać swój Citi Mobile Token PIN.
- Płacisz szybko – wystarczy, że klikniesz w powiadomienie Push i wpiszesz swój Citi Mobile Token PIN.
- Płacisz bezpiecznie – nawet, jeśli stracisz telefon, nikt nie autoryzuje transakcji w Twoim imieniu – aby zatwierdzić transakcję konieczne jest posiadanie aplikacji oraz znajomość Citi Mobile Token PIN.

z Autoryzacją Internetową
Płać kartą kredytową lub debetową w internecie i zatwierdzaj transakcje bez konieczności posiadania aplikacji mobilnej.
Podczas uwierzytelnienia transakcji kartą w internecie, zostaniesz poproszony o wpisanie jednorazowego kodu SMS otrzymanego na Twój numer telefonu, oraz indywidualnego kodu ePIN – i gotowe!





Nie masz jeszcze nadanego ePINu? Nadaj go teraz >
Poniżej instrukcja, jak nadać ePIN:
- 1. Zaloguj się do Citibank Online,
- 2. Wejdź w zakładkę Mój Profil,
- 3. Kliknij w „Ustaw/Zmień ePIN” i tam ustaw swój ePIN.
- Płacisz w prosty sposób – wystarczy, że podasz jednorazowy kod z SMS i ePIN, nie musisz się nigdzie logować.
- Płacisz bezpiecznie – nawet, jeśli stracisz telefon, nikt nie autoryzuje transakcji w Twoim imieniu – aby zatwierdzić transakcję konieczna jest znajomość ePINu.
- Jest to dogodne rozwiązanie dla osób, które nie posiadają aplikacji Citi Mobile®.
Nie masz jeszcze profilu w Citibank Online? Zarejestruj się już dzisiaj >

BLIKIEM
Z BLIKA skorzystasz używając najnowszej wersji aplikacji Citi Mobile® - płatności BLIKIEM są dostępne zarówno dla posiadaczy Konta Osobistego oraz Karty Kredytowej Citibank.
W sklepach internetowych, które umożliwiają płatności BLIKIEM, zapłacisz szybko i bezpiecznie - bez podawania numeru karty płatniczej.
- Na stronie sklepu internetowego wybierz płatność za pomocą BLIKA.
- W aplikacji Citi Mobile wybierz Kod BLIK, aby wyświetlić jednorazowy kod (kod BLIK można wygenerować na ekranie logowania bądź po zalogowaniu w sekcji Płatności).
- Wprowadź kod na stronie płatności w sklepie internetowym.
- Następnie otrzymasz komunikat w telefonie o konieczności potwierdzenia płatności.
- Sprawdź szczegóły płatności i zatwierdź ją wprowadzając swój 6-cyfrowy Citi Mobile Token PIN.
- Płacisz wygodnie – nie musisz podawać danych karty podczas zakupów online.
- Płacisz szybko – wystarczy, że wprowadzisz Kod BLIK i zatwierdzisz płatność swoim Citi Mobile Token PIN.
- Płacisz bezpiecznie – korzystając z usługi BLIK generowany jest jednorazowy kod - aktywny jedynie przez 120 sekund, a każda transakcja musi być przez Ciebie zatwierdzona w aplikacji mobilnej za pomocą Citi Mobile Token PIN.

„Płacę z Citi Handlowy”
Usługa szybkiego przelewu „Płacę z Citi Handlowy” z konta osobistego, firmowego lub karty kredytowej.
Płać szybko i wygodnie za swoje zakupy internetowe za pomocą usługi Płacę z Citi Handlowy - bez konieczności wpisywania numeru karty na stronie sklepu.
- Robiąc zakupy w internecie wybierz jako formę płatności „Płacę z Citi Handlowy”
- Zostaniesz przekierowany do strony logowania – zaloguj się używając swojego loginu i hasła do Citibank Online.
- Wybierz z jakiego konta lub karty chcesz dokonać płatności.
- Sprawdź, czy dane transakcji są prawidłowe.
- Zatwierdź transakcję wpisując kod, który otrzymałeś w SMS.
- Płacisz wygodnie – nie musisz mieć przy sobie karty ani wpisywać jej numeru – wszystkie dane w formularzu są już automatycznie uzupełnione.
- Płacisz szybko – wystarczy, że zalogujesz się do Citibank Online i zautoryzujesz transakcję a sprzedawca od razu otrzymuje informację o płatności.
- Płacisz bezpiecznie – transakcji dokonujesz za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej Citibank Online, a twoje hasło nie jest zapamiętywane, ani zapisywane.

lub Apple Pay
W internecie zapłacisz też portfelem Apple Pay i Google Pay.
Płać z Apple Pay i Google Pay również w internecie! Wystarczy, że robiąc zakupy online, wybierzesz jako formę płatności odpowiednio Apple Pay lub Google Pay.
- Podczas zakupów online, tam, gdzie to możliwe wybierz jako sposób płatności Apple Pay lub Google Pay.
- W momencie wykonywania płatności wybierz kartę, którą chcesz zapłacić lub dodaj nową kartę.
- Uwierzytelnij transakcję korzystając z Face ID lub Touch ID.
- Płacisz wygodnie – nie musisz podawać danych karty podczas zakupów online.
- Płacisz szybko – wystarczy, że kliniesz na przycisk „Zapłać z Apple Pay” lub „Zapłać z Google Pay”
- Płacisz bezpiecznie – podczas transakcji w sklepach przy użyciu Apple Pay lub Google Pay nie jest udostępniany numer Twojej karty, więc Twoje dane są bezpieczne.